dimecres, 31 d’octubre del 2012

Taller. Imatge digital (GIMP)


Dia 25 d’octubre a la pràctica 4 vàrem fer una taller. El taller era d’imatge digital i per fer-ho havíem d’utilitzar el programa GIMP que ens permet fer coses xulíssimes amb les imatges.

El taller consistia en fer un muntatge a partir de dues imatges una com a fons i l’altre imatge havíem de retallar el que volguéssim i posar-ho al fons. Finalment havíem d’introduir text.

Vaig escollir aquestes dues imatges per fer el muntatge per una banda una imatge meva i l'altre imatge d'una lanxa.















El resultat va ser el següent, jo damunt la lanxa! Me retallat i la imtage de de la lanxa ha estat el fons i me col·locada aquí on hi havia l'altre al·lota.



He fet una altra imatge he escollit:






El resultat ha estat el següent:



He escollit aquest muntatge d'imatge de ple estiu perquè m'agrada molt aquesta estació que per desgràcia ja s'ha acabat i per altre doncs el somni de voler haver acabar la carrera i graduarme.

Aquest programa ja el coneixia perquè a Batxiller a Informàtica ens varen fer utilitzar per treballar les imatges. Però cal dir que se m’havia oblidat un poc el seu funcionament i m’ha costat un poc però gràcies als meus companys m’han ajudat a fer sabre com s'utilitzava. M’ha agradat molt treballar-ho perquè la veritat és que és molt divertit encara que s'ha de tenir paciència.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada